mandag 30. november 2009

Happiness

Jeg merker at det siste innlegget ikke ble spesielt blidt (heter det blidt, eller gladt, nei, vi bruker det engelske ordet: happy).

Jeg digger at:
- Jeg har begynt å tenke engelsk (før jeg har dratt til USA!)
- Søknaden er sendt inn! (for EN uke siden, ca) (men explorius har ikke sendt meg noen mail?)
- De første innleggene på bloggen var fryktelig kjedelige
- Jeg har brukt 5(!) dager på å forberede dette innlegget
- Mange kommenterer innleggene mitt (men har ikke sagt til noen at jeg har blogg?)
- Ingen av vennene mine vet at jeg har blogg (skjønner ikke hvordan dere fant fram til bloggen egentlig?)
- Blogg er teit (utenom utvekslingsblogg da, selvfølgelig)
- Jeg innbiller meg at innleggene blir morsommere (selv om de egentlig ikke blir det)
- Jeg egentlig hadde mange flere punkter enn dette (men jeg klarer ikke å komme på de)

Burde jeg egentlig release (se der kom et engelsk ord igjen!) bloggen min? Haha, også leser de dette innlegget...

3 kommentarer:

  1. haha, kunne ikke vært mer enig :) Mye lettere å tenke engelsk ^^ Søstra mi er den eneste som veit om bloggen min, og ellers er det bare utvekslingsstudenter. Og ja, blogg er teit <3

    SvarSlett
  2. Haha, det er præcis det samme med mig - ALLE punkterne! Engensk er bare bedre til tanker d:
    Jeg har også sent søknaden min inn, også for en uke siden, og har heller ikke fået svar fra Explorius ): Men har fået første del af regningen, hmm..
    Min blog er også en "secret", regner først med at fortælle mine venner om den, 1 måneds tid før jeg reiser. Mine læsere - hvis jeg har nogen? haha - er kun utvekslingsstudenter :3
    By the way, vil du ikke være sød at ændre mit link til wordpress i stedet for blogger? (:

    SvarSlett