mandag 30. november 2009

Tanker

Tanker som surrer rundt i hodet midt akkurat nå:

- Headeren min er sykt kjedelig (hvorfor byttet jeg egentlig?)
- Jeg er enda ikke ferdig med søknaden (er det mulig å være så treig?)
- Explorius hater meg sikkert (etter å ha sendt 1o mail på en uke, så burde de vel det)
- Jeg skjønner ingenting av karakterkortgreiene
- Jeg har sikkert gjort hele søkaden feil
- Jeg skulle egentlig få stempel og underskrift fra skolen i dag (men selvfølgelig glemte jeg det)
- Jeg har ingen prøver denne uka (oi, det er det første jeg har skrevet som ikke har handlet om utveksling!)

6 kommentarer:

  1. Eva (og resten av explorius) er nok ikke glad i meg heller x) de får et par mail av meg også (a) Hva er det du ikke skjønner av karakterkort tingen, skal prøve å forklare litt bedre ;)
    OG jeg er heller ikke ferdig med søknaden!! skal ikke ta første hepatitt ting før neste uke *dies*

    SvarSlett
  2. eni i alle punktene, bortsett fra det med prøvene...
    tror kathrine og resten av Explorius begynner å bli veldig lei av meg og maset mitt nå:)

    SvarSlett
  3. Bare rolig, det med ansøgningen skal nok komme (: Selvom det godt kan virke lidt besværligt..
    Jeg blev selv færdig med den i dag :D

    SvarSlett
  4. Haha, føler akuratt det samme :p
    Explorius liker nok ikke meg heller ettersom jeg har plaget dem med mange spørsmål og mailer ;-)
    ( Godt at jeg ikke er den eneste xD )
    Jeg har også litt igjen på søknaden, håper jeg snart blir ferdig! :D

    Angående karakterkortet; Skal jeg ta med 8,9 og 10 klasse eller bare 9 og 10? Skriver dere de "Amerikanske" karakterene (A+,A,B osv.) eller de norske karakterene og legger ved oversettelse? er litt forvirret :p

    SvarSlett
  5. Det er et ark som skolen skal fylle ut også, og de skriver inn karakterene på engelsk :)
    Hos meg så var det:
    A+ 6
    A 5
    A- 5
    B 4
    C 3
    D 2
    E 1
    F -

    SvarSlett