søndag 22. november 2009

Oppdatering

Tenkte det kanskje var på tide med en liten oppdatering, ikke det at jeg har så veldig mye å skrive om da.... Jeg er enda ikke ferdig med søknaden! Har fått legetime på tirsdag, så satser på å få sendt den inn på onsdag. Har også fått vite at jeg var tildelt feil organisasjon i USA (pga en misforståelse), så jeg får ikke velge stater.... Men det går greit, da får jeg jo mest sannsynlig en familie med noen av de samme interessene som meg osv.

Jeg lurer forresten på en ting: på søknaden, der hvor det står School Record Transcript (for dere som har ICES), hva skal man gjøre der?? Skal man bare skanne inn de tre siste karakterkortene og ikke skrive noenting?

5 kommentarer:

  1. Hva er ICES? Haha, føler meg dum. Drar jo med Explorius jeg også, så har samme greia. Jeg tok å skanna inn karakterene fra 9. og 10., og skreiv på en oversettelse på bildene. Men jeg skreiv også inn all informasjonen på den sida på nettet.
    Håper det hjelper :)

    SvarSlett
  2. Jeg har den organisasjonen! Man skal oversette alle fagene til engelsk og det samme med karakterene, og så kan man bare droppe den derre hours per week. OG så skal man fylle inn 9. klasse fag + karakterer i den 1. ruta og 10. klasse i den andre ruta og 1. klasse i den 3. ruta ;P der skal man droppe å skrive karakterer, de skal ettersendes ;) De fagene du ikke får plass til skal du skrive under på arket når du skriver det ut :) (hvis du ikke forsto dette, send meg en mail, så skal jeg prøve å forklare bedre: lisema93@hotmail.com)

    SvarSlett
  3. Åå! Tusen takk:) Jeg skjønte det, men en ting til, skal jeg ikke skanne inn noen ting? Eller skal jeg bruke korrekturlakk på karakterkortene for å oversette til engelsk?

    SvarSlett
  4. man skal skanne inn karakterkortene fra 9. klasse sommer og 10. klasse sommer ;D uten å gjøre noe med dem! :)

    SvarSlett
  5. Det med misforståelsen skjedde med meg og! Sykt irriterende, hadde veldig lyst å velge New Jersey, Massachusetts og Maryland :/ Men får tenke det positive med det! :D
    Jeg og har ICES, men du har vel sendt inn søknaden din nå :-)

    SvarSlett