onsdag 11. november 2009

Hvilken stat burde jeg bo i?

which state should you live in?
Your Result: Your most deff the Yankee type

You've never enjoyed a bowl of grits or been to a nascar game have you? Perhaps New Hampshire is the place for you. Maybe head out west to Californa (not sure if you are cool enough to pull that one off tho.)

Yee Haw
which state should you live in?
Quiz Created on GoToQuiz

Javel... Har tenkt meg til et sted på østkysten så, kanskje New Hampshire er noe for meg? Og jeg er tydeligvis ikke kul nok for California... haha:)

Har faktisk tenkt litt og jeg har funnet ut at jeg tror jeg skal ønske Massachusetts på første, får se hva de andre blir ;)

4 kommentarer:

  1. Hei!
    Kom tilfeldigvis innpå bloggen din her om dagen :p
    Jeg skal også til USA 10/11 med Explorius! :D
    Jeg bare lurer på noen få ting, hvilken underorganisasjon har du fått? Hva gjorde du når du skulle begynne å ta sprøytene, kontaktet du legen først eller? Er ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre, eller hvilke sprøyter jeg må ta :p
    Kjekt å høre om andre som også skal reise med explorius ;-)

    SvarSlett
  2. Heihei :)
    Jeg dro ned til legeklinikken i nærheten av meg, også fikk jeg en tid jeg måtte komme tilbake for å ta vaksinen. Det er hepatitt B+A ;)
    Underorganisasjonen jeg har fått er ICES, men den kan man ikke velge delstat med.. og det er tydeligvis ikke flere plasser igjen på den andre, som heter Student Management.. Og jeg ga beskjed om at jeg skulle velge delstat så det var litt kjipt for meg. Håper de får noen flere plasser i den andre!

    SvarSlett
  3. Hei! Selvfølgelig, gjør det samme jeg:) går ikke du på berg? synes jeg har sett deg skjønner du:)

    Er skikkelig usikker på hvor jeg vil selv jeg.. er så mange steder å velge mellom!

    SvarSlett
  4. Jo, jeg går på berg:) Synes det var litt morsomt at du også skal dra! Jeg får ikke valgt sted da... for det er fullt så de tar ikke inn flere:(

    SvarSlett