onsdag 9. desember 2009

Søknad ikke godkjent

Som det står i tittelen, så ble ikke søknaden godkjent av Explorius. Jeg hadde glemt å skrive at jeg hadde hatt chicken pox (vannkopper) og heller ikke skrevet at jeg hadde tatt vaksine mot den. I tillegg måtte jeg endre litt på brevet til vertsfamilien. Den så jeg vel egentlig komme! MEN jeg har levert inn søknaden igjen, så da får vi håpe at alt er i orden nå. Hvordan går det med deres søknad? Dere er vel alle ferdige? :P

Og en ting til, det forrige innlegget postet jeg jo søndag 6. des, ikke 30. nov.... Litt merkelig det der....

5 kommentarer:

  1. Jeg fikk respons på min søknad i går jeg også. Heldigvis var det bare at de trengete en dato når jeg starter med hepatitt B. Men ellers var alt bra. Ganske godt å være ferdig :-)

    SvarSlett
  2. Jeg har levert min nå for tredje gang, og krysser fingrene for at de denne gangen ikke finner noe feil.. Skikkelig plagsomt, i og med at jeg egentlig var ferdig med søknaden i november. Jaja. Lykke til :)

    SvarSlett
  3. Jeg har akkurat blitt ferdig med min så Explorius skal se igjennom den ;D

    SvarSlett
  4. Jeg er ferdig med min, sendte den for snart 2 eller 3 uker siden. Håper din blir godkjent :)

    SvarSlett
  5. Måtte du endre på brevet ditt? Var det Explorius som sa det? ; s Forresten har min søknad akkurat blitt sendt til usa etter at jeg rettet på litt saker og ting.

    SvarSlett