torsdag 21. januar 2010

Mer om vertsfamilien!

Ok, vi har sendt masse mail frem og tilbake og jeg har fått vite kjempemye! De er på facebook, msn og skype.. Vi skal sikkert skype en eller annen gang! Det er litt skummelt ..:S Neida!

I går klokken 17 eller noe gikk jeg inn på mailen, også er det en mail hvor det står: "your upcoming stay in the united states". OMG, tenkte jeg da!! Den var fra områderepresentanten min som skrev at hun hadde funnet en fantastisk familie til meg. Neste mail var fra The Schnell family hvor tittelen var: "Greetings from the Schnell family!" Det var en laaaang mail om dem.

Blant annet så har de to hus, et i Seattle (hvor de bor nå) og et i Miami i Florida. Huset i Miami drar de til i ferier osv.. Så selvfølgelig skulle de ta meg med dit:) Jeg får eget bad og soverom i begge husene! Familien virket utrolig hyggelig og de har masse spørmål om Norge og meg. Jeg fikk også mail fra barna, som de hadde skrevet selv. Det var utrolig koselig:)

Seattle Miami

Familien er ganske sporty, og de elsker å reise! Moren skrev mail om at hun ville ta meg med til Los Angeles, og kanskje New York og Canada. Hun sa også at hun aldri hadde vært i Mexico før, så dit ville de gjerne dra når jeg er der (så jeg kunne være med altså).. Men det er jo ikke sikkert da!
Og jeg skal begynne på Liberty High School. De har 1200-1300 elever, det er ganske mange! Skolen har mange sporter og fag å velge imellom. Til skolen skal jeg ta skolebuss, woho!

Så nå gleder jeg meg utrolig mye!!!! Bare spør hvis dere lurer på noe om familien, hehe..
Og jeg har ICES som underorganisasjon (eller hva det heter)..

13 kommentarer:

  1. Wow!!! Jeg er kjeeeeempe glad på dine vegne!!! (selfølgelig er jeg kjempe sjalu også) ;P Du er skikkelig heldig, høres ut som du har fått en utrolig bra familie! ;D Gjetter at du er veldig fornøyd ;-) Vet du noe mer om skolen? For eksempel; kommer du til å bli jr. eller sr. ? ;D

    SvarSlett
  2. Wowowowow, din vertsfamilie lyder kjempe bra! :D Ligesom Susanne kan jeg ikke lade være med at være en smule sjalu :P Det lyder rigtig fedt det med Los Angeles, New York, Canada og Mexico! Gratulerer!
    Vet du hvilke sporter og fag du vil velge? :)

    SvarSlett
  3. Den familien hørtes jo utrolig bra ut. Heldig du er som får eget bad og sjansen til å besøke Miami og kanskje flere steder :) Må si jeg ble litt sjalu akkurat nå (;P), men gratulerer så mye :D

    SvarSlett
  4. Oj, så heldig du er!! Høres ut som en koselig familie :) Må si meg enig med de andre tre, jeg ble ganske sjalu nå.. Men gratulerer til deg :D

    SvarSlett
  5. WOW, skal si, du er HELDIG!! :) Virker som en utrolig bra familie og en bra plass:D Når fikk du søknaden godkjent av ICES?

    SvarSlett
  6. Åå, jeg er så sykt glad på dine vegne ida!!!:D<3

    SvarSlett
  7. Gratulera !! :D:D

    Jeg har også ICES!
    Håper jeg også får familie fort !
    Å det virka som en veldig bra familie ! x D
    Lucky : P
    Lenker deg jeg ^^

    Tina :)

    SvarSlett
  8. Hehe, tusen takk! Jeg vet ikke så mye om skolen.. så vet ikke helt hvilke fag jeg kan velge osv :P Eller om jeg blir jr. eller sr.

    Fikk godkjent søknaden 10. desember! ;)

    SvarSlett
  9. Henriette Andersen22. januar 2010 kl. 16:54

    Gratulerer! Så heldig du er :-) Skal også til USA neste år, og venter fortsatt på familie i spenning :-)

    SvarSlett
  10. Gratulerer!! SÅ utrolig gøy !! Du virker jo max heldig med familien da :D Jeg har også fått vertsfamilie :D har ikke fått snakka så mye med de enda, men de virker kjempe bra de og. Håper det går greit at jeg linker deg :-)

    SvarSlett
  11. Det høres ut som du har fått en veldig koselig familie! :-) Nå har jeg fått vertsfamilie også, så jeg er overlykkelig! Vet ikke så mye om de enda, men har en mailadresse, så er nok bare å ta kontakt med de :D

    SvarSlett
  12. Du er utrolig heldig som får en så bra familie! Jeg fikk tilbud om familie for 2 uker siden, utenfor Miami i Florida. Så utrolig nedtur med "familien", en 64 år gammel mann som bor alene og er homofil (ikke kødd, det stod det i mailen)! Så er ganske skuffet, men håper på en familie som virker like bra som din xD. Reiser med Explorius jeg også!!

    SvarSlett