lørdag 23. januar 2010

Her bor jeg

Har fått vite enda litt mer om familien. Blant annet så feirer de ikke jul, men Hanukkah, altså er de jøder. Jeg gleder meg faktisk til å gjøre noe annet et år og ser egentlig bare frem til å oppleve noe nytt! I juleferien skal vi to uker til huset deres rett utenfor Miami, og jeg gleder meg som en unge!
Her bor jeg!

Har allerede blitt registrert som elev på skolen min, så det er bra. Sånn ser den ut:




Har spurt familien om jeg kunne legge ut bilder av dem på bloggen, og det synes de var helt greit:)

Mallory og Jeremy

Ron, Staci og Mallory (foran)
Bare trykk på bildene for å få de større ;)

7 kommentarer:

  1. For en herlig familie du skal til! De virker kjempe bra! ;D Du har vært skikkelig heldig ;-)

    SvarSlett
  2. Det virker som du har fått en av de beste familiene altså! Feriehus i Miami skulle jeg ikke sagt nei takk til! : p Satser på at jeg får familie snart, blir gal av å vente!

    SvarSlett
  3. wow, ser ut som du har vært veeldig heldig altså! får håpe de er like snille som rike! haha :p

    SvarSlett
  4. Sykt heldig du er som har fått familie!!

    Jeg reiser også til høsten med Explorius. Greit om jeg linker deg? :)

    SvarSlett
  5. Kristine: selvfølgelig;)

    SvarSlett
  6. gratulerer med vertsfamilie! du kommer sikkert til å få et bra år med de! :D blir sikkert spennende å feire Hannukah og ha jødiske tradisjoner :-)

    SvarSlett
  7. Så heldig du er som har fått familie! Reiser også med Explorius. Linker deg jeg ! :D

    SvarSlett