søndag 25. oktober 2009

Jeg kom med :D


Ja.. dette blir vel det første innlegget på denne bloggen (som egentlig skal handle om mitt utvekslingsår i USA 10/11). Uansett, jeg kan vel fortelle litt om hvordan opplegget er.


Jeg var på intervju med organisasjonen Explorius for et par uker siden. På intervjuet snakket en representant fra Explorius mye om organisasjonen, og jeg og mamma fikk spørre om spørsmål. Så skulle hun intervjue bare meg, først en del spørsmål på norsk og så noen på engelsk. Det gikk egentlig ganske bra, for bare TO dager senere får jeg svar om at de gjerne vil ha meg med i programmet. Så da svarte jeg altså ja, og det blir USA på meg neste år. Gleder meg! Det neste blir vel en haug med søknadspapirer og masse jobb.. Og det er faktisk bare 9 måneder til jeg drar. Spennende:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar